vill vara frisk!



Börjar bli dax att rycka upp sig känner jag!
Jag vill göra massa roligt, men noll ork igen :(
ska ta och fixa bland alla mina grejjor i badrummet som är kaos! 
sen göra iordning mig med hår och smink, det kan pigga upp,
så jag hoppas på det! :) och en till kopp kaffe kanske..?

Senare blir det iallafall en sväng förbi nya ica maxi här i stan!
och kolla hur det ser ut där. Har inte varit där på ett bra tag
och dom öppnade nu i onsdags, skulle åkt dit och handlat då,
men var så himla mycket folk överallt, parkeringen var fullproppad,
så det fick duga med lilla konsum istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!