Blogg appen har kraschat?

Jag har inte kunnat blogga via blogg.se-appen på flera dagar!
Efter att jag har skrivit färdigt mitt inlägg och ska publicera det
 så får jag en skylt där det står "fel anrop" eller bla bla server connection.

Bara jag som har haft problem med det? :S


Jaja, därför kommer några inlägg från tidigare nu då :)

Jobbade natt som sagt i fredags. Började 22.00 och slutade 11.00 på lördagen. katchiiing! Gick väl bra, förrutom att det var så in i helvete kallt hela natten, frös även fast jag hade klätt på mig så pass att jag såg ut som en michelingubbe! 

Efter att det var färdigjobbat cyklade jag hem, planerade lite med mysan, hoppade in i duschen, fönade håret, gjorde mig iordning, cykla ner till Elman och köpte en present till födelsedagsbarnet - jeanette! Sen fixade vi skjuts in till Arboga och åkte hem till Jeanette och hade en riktigt trevlig kväll. Vi åt, drack & fikade gott, skrattade, pratade, spelade kort med mera :) jättetrevligt var det iallafall :) måste göras flera gånger ju!

Vid 21-tiden kom mysans pappi och hämtade oss, för mysis skulle börja jobba vid 22 den kvällen! Jag somnade väl runt 23 i lördagskväll, då hade jag varit vaken i ca 40 timmar (!?) haha kaos! Så söndagen vart riktigt lugn om man säger så, vid sju-taget skulle vi lyxa till det med en pizza från bästa stället, men när vi kom hem och skulle äta, upptäckte vi att dom hade ÖST på med sås på vikingpizzorna.. jag äter nästan aldrig pizza med sås på!!! Isåfall vill jag hälla på själv, för jag vill ha ytterst lite! men nu var det så det droppade och rann... usch jag vart riktigt besviken! både stark och vitsås var det också.. uhh!








zombie-trött.. eller? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!