Fixar och donar!

Håller på att tvätta, det är hur mycket som helst! :P Var ett tag sen sist!
Ska snart gå ner och byta maskin sen ska jag dammsuga,
torka golven, tvätta fönstren och grejja!

Men först och främst dra igång hög musik! ;)

Perfekt väder för att hålla på med lite hemmasysslor!
Hade tänkt att jag skulle ut och gå en jätterunda idag,
men när det regnar kan man lika gärna pyssla lite med annat,
så förhoppningsvis regnar det inte imorgon så då kan jag göra det då istället :)

Är på jättebra humör idag, pigg och glad :) riktigt skönt!
Lite stel i nacken bara, tror jag har sovit lite konstigt haha,
men vad gör det ;)

Hoppas vi kan sätta upp lite hyllor idag
som står här och där och bara väntar på att få åka upp på väggen!
Om jag kunde så skulle  jag ha gjort det idag,
men vi har cp väggar här, så jag vill helst inte förstöra våra fina tapeter :(



jag och nissebebis :)
han är nyrakad - lejonklippning! har får jämt så tosig päls på hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!