Har du koll på din balans?

Jag satt för nån dag sen och läste lite vid datorn. Jag hittade en spännande sida,
där man får svara på ganska många frågor, om sig själv :P

När man har svarat på alla frågor i antingen test 1, 2 eller 3, 
resulterar svaren i 4 st olika procenter, på hur balansen i din kropp är. 
Med hormoner och signalsubstanser - Dopamin, Acetylcholin, GABA och Serotonin.

Först får du reda på ungefär hur den ska vara i sin grundnatur - de balanser du föddes med,
alla är unika, men de bör ligga på ungefär 25% på varje!
och sen visas det om nivåerna antingen har stigit eller sjunkit, eller att dom är som dom ska vara!
Efter det kan man läsa om sin svaga och starka sida i menyn på höger sida, "tolka ditt resultat".

Om man har en obalans, kan kan märka av det via vissa symptomer,
ganska många och olika. Beroende på vad det är du obalans med. 
De flesta symptomer finns med på hemsidan som du kan läsa om,
till höger i menyn - "tolka ditt resultat" sen "symptomer vid låga nivåer".

Många känner nog igen sig, skulle jag tro. 
Och man kanske har gått till läkaren pga av dessa symptom, men inte hittat något som är fel.
Men med hjälp av detta test, så får du ett resultat och en specialanpassad hjälp med
vad du kan göra för att rätta till obalanserna i din kropp, med kosttilskott!
För att behålla din livskavalitet och minska risken för framtida sjukdomar.

Dessa balanser gäller hormoner och signalsubstanser
- de kan inte mätas med olika tester som blodprov och så vidare,
därför blir det kanske inte helt exakt på pricken,
men med stor sannorlikhet blir det ett väldigt rättvisande resultat.


Jag tycker du ska gå in på sidan, och ta dig tid att svara på frågorna i något av testen.


klicka på bilden, för att komma direkt till sidan.


Även fast du inte märker av något underligt,
så kan det vara roligt och intressant att få reda på lite fakta om sig själv!
Och förstå varför du är den personlighet du är, varför du är på ett visst sätt och så vidare.

Riktigt intressant, tycker jag!


Jag hade visst en ganska stor obalans i min kropp.
Det kan man rätta till med motion, rätt kost och deras speciella kosttilskott.

Så här såg det ut när jag gjorde test 2:


Här är min grundbalans:


Här är mina sjunkande nivåer:




Det här skulle jag behöva för att rätta till min obalans:




Testa du med. Sidan hittar du -> här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!