Hemma igen!


Tog min runda runt köping, idag med - så nöjd! :D
Jag gick så snabbt jag bara kunde, sådär så att jag nästan snubblar på mina egna ben, haha!
Enda nackdelen är skavsår, det får jag JÄMT jag förstår inte :( men som tur är går de ju över :)

När jag kom in hämtade jag källarnyckeln direkt, och släpade upp sit ups brädan med,
så nu har jag gjort 85 sit ups också, mör och fin i kroppen nu! ;)



Nu ska jag plocka och dona lite,
 sen dusch och fix, för sen får vi besök! :)



Till Lisa, som frågade vad jag hade använt mig av för program, när jag mätte upp min runda:
På hemsidan I form kan man bli medlem och då bl.a rita upp en egen runda
vart som helst i sverige, skriv bara in post nr och börja rita! ;)
Finns mycket andra bra träningsrelaterade grejer, så kika in där!



Klicka på bilden för att komma direkt till sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!