jag är redan hemma!

 Mjo, jag kom hem redan igårkväll, skönt som tusan faktiskt :)

Mariefred var en jättemysig och fin liten stad, vi bodde bredvid vattnet och inte långt ifrån Gripsholms slottet. Alla hus var jättesmå och gamla och de flesta var av trä.







Vi kom på att det behövdes en torrsug och bilmaskiner till att få bort detdär.
Och det skulle fixas till idag, och då behövdes det bara vara 2 pers av oss på swea,
sen om de kommer att vara så nästa vecka med vet vi inte än,
det visar sig om jag behöver åka upp dit igen på måndag eller om det blir annat jobb här på hemmaplan :)


där uppe bakom träden ligger vårat fikapausrum!



kvällens shopping :P



åt äcklig micromat framför tvn! (karins lasagne - smaka bajs, usch aldrig mer den!)



arbetskostymen, plus hjälmen och gas(kol)filtermasken!



grisigt ;)


Så idag tog jag en sovmorgon till halv 11! ooohhh.. :)
sen har jag slöat lite, plockat upp min packning,
letat tvätt i hela huset, plockat iordning disken till maskinen, torkat rent i köket osv :)

När jag kom hem igår hade Daniel lagat god mat till oss,
med efterrätt (tårta) och godis, och levande ljus i hela huset, aww! :)


Ska ta och kolla lite internet tv snart och äta nåt gott!


Hörs sen ;)



Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-10-28 @ 07:17:03

God morgon min sköna.. Din blogg är toppen. Du kan ju bli bloggar Emma på heltid,passar dej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!