Lunch till mig själv

Det händer inte allt för ofta att jag äter ordentligt när jag är ensam.
Bara för att det är såå värdelöst att göra iordning mat, till sig själv!
Nån mer med samma problem? :P

Även fast jag är hungrig struntar jag i det, är jag jätte hungrig så tar jag exempelvis en bulle eller något annat skräp som finns nära till hands!

men nu vart det andra bullar här.. jag lagade iordning mat till mig själv!







ser ni va det är? ;) Omelett!
och det vart SKITGOTT!


1. låt lite smör smälta i pannan

2. blanda detta i en bunke:
3 ägg
3 msk mjölk
Salt
Svartpeppar
½ gul lök
kassler
persilja

3: rör om med en gaffel lite lätt 

4:  stek på svag eller medelvärme ca 10 min - klart!



mätt och belåten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!