mitt tillfälliga boende:

Det här är då mitt sovrum denna vecka,
tills på torsdag när vi återvänder hem igen!


Vad tycks?
Ungefär som att flytta in hemma hos en gammal dam kanske.. Det är ett gammalt och stort hus (vandrarhem) intill vattnet! och just nu iallafall, så har vi hela huset för oss själva.. lite läskigt faktiskt! :O


Ikväll har vi varit och handlat på ICA här, och ätit en pizza.. som var 1 millimeter tjock.. jag skojjar inte, det var den tunnaste pizza som jag någonsin sett! :O Jag åt upp hela, själv! Det händer inte allt för ofta som tur är, men den här var ju extrem-tunn så är nog därför! :) syns kanske inte på bilden dock?



Vi har suttit här utanför våra rum, i "vardagsrummet" ikväll och tittat lite på tv - waterwörld på tv6, ätit marabou och druckit ramlösa granatäpple.



och nu sitter jag här och bloggar lite, jag tycker det är lite kusligt att vara här inne ensam.. och jag saknar min Daniel så oerhört mycket, vet inte om jag kommer kunna sova inatt här.. vi brukar nästan aldrig sova utan varandra! buhuu min snutte.. jag hoppas dessa tre nätter och fyra dagar går fort! :)


jad & Daniel (midsommar 2011 :))


nää... nu ska jag titta lite på min sex & the city-box som jag har packat med mig här och försöka sova, imorgon kl 05.45 ringer klockan igen! och kommer väl jobba mellan 10-12 timmar..


natti från Mariefred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!