Stövlar

För ett tag sen började det ju bli ganska kallt ute, som de flesta säkert också vet om.

Därför tänkte jag ta fram mina stövlar att ha på mig, här om dagen, istället för tunna tygskor.
Kollade igenom stora garderoben - inga stövlar där, tänkte att ähh dom måste väl vara i källaren då,
så tittade där - inga stövlar där heller? Har letat tamefasen överallt, men dem finns inte??!
Hade flera par och ett av dom paren var relativt nya också!
inte ett enda par syns till.. va sjutton! Jag kan inte ha råkat kasta dom heller, helt omöjligt!
Håller ju på att frysa ihjäl om fossingarna :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!