Jobb:

Strul med appen.. IGEN? Fattar inte. Är jag ensam om det här strulet?

iallafall, det jag försökte lägga upp tidigare får jag lägga upp nu via datorn här på "mitt" rum då! :)


Bilderna under här är en del - av två, som ska göras rent på
stenar, smågrus, sediment och gammalt flygbränsle bl.a.
Med hjälp av högtryckstvättar, spadar och sugbil!

Ser kanske lite ut med ett ovant öga, men det är väldigt mycket att ta bort...



ja och såhär ser det ut för att tegelväggen där håller på att braka, jag hoppas den håller sig på plats!



Där borta, i andra ändan, ligger det andra utrymmet
vi ska göra rent, ca 400 meter bort här på bilden.


Där ska vi ha en vagn att fylla i skit ca 2 kubik,
sen dra den hit där bilden är tagen, sen suga ut det i vagnen här är det tänkt. 

Dom trodde att vi skulle göra det här på 10 arbetsdagar..
knappast att det går, idag slet vi och då har vi fått bort ungefär
en kvadratmeter i bredd och ca 40 cm djupt? tre pers! Ja, vi får se hur det här går :)


kul va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!