The social network - m.m!



Japp, har precis tittat färdigt på den filmen.
Bättre sent än aldrig brukar de heta! ;)

Jag tycker den var ganska så skum, krånglig, jobbig? Jag vet inte :S
han som spelade huvudrollen pratade så otroligt snabbt, vart ju nästan stressad? :p

Den får: 2 av 5 - nja!

Vad har ni andra att säga om filmen,
ni som har sett den? :)

Hyrde även "cyrus" och "due date" på samma gång.

 



Cyrus var bra, men även den var skum.
Relationen mellan mor och son var lite orginell!
Annars var den rolig mellan varven :D

Den får: 3,5 av 5 - helt ok!




Och till sist: due date, bästa filmen av dessa 3,
jag fick många skratt av den, det gillar jag!
Lite kaosfilm också, sådär så man blir nervös själv! :O

Den får: 4 av 5 på den - Rekomenderas!

Nu blire natti natti snart i sängen! :)
Hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!