Jag gråter...

Fy sjutton, bland de värsta jag någonsin har sett, såg jag precis! :'(

Fick en inbjudan på facebook om att gå med i en grupp
som hette nåt i stil med "hur fan kan man tillåta detta?!?!",
jag kollade vad det var. Det var en namninsamling,
och för att skriva på skulle man skulle trycka på en länk,
vidare till en video, och den var på hur dom behandlar söta små djur,
tror det var tvättbjörnar eller nåt liknande, i Kina,
för att vissa människor (inte jag) ska ha sååååå "fina" pälsjackor m.m...

Nej usch, nu var jag jätteledsen och tårarna bara forsar.. :(
riktigt hemskt var det, jag ångar att jag klickade in mig där!
För den bilden kommer jag ha kvar länge på min näthinna,
eller vad fan det nu är man ser med!?

Dom filmade de stackars ögonen på djuren också,
när de torterades till döds, de grät också...

man skulle ta och tortera de fanskapen
som gör sådär med djur, herregud!!! :'( :@


vad ni än gör, titta inte på det säger jag bara! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!