klockan drog iväg nu på kvällskvisten

img_6403 (MMS)

klockan drog iväg nu på kvällskvisten här! har precis städat och plockat färdigt. Sitter nu skönt i soffan ;-) med vattenflarran o snorpapper, uhh! Vart mycket nya intryck infångade idag! Gick upp 20 i 6 imorse, sen kom mamma kl 6, hon skulle lämna in bilen på verkstad här i köping kl 7, och sen vara kvar här hos oss och vila idag, eftersom hon äntligen var ledig! Tyvärr var inte jag de! :-( men hon var iaf här när jag kom hem efter jobbet vid halv 5! :-) Bossen kom o hämta mig vid halv 7 imorse och släppte av mig hos en annan som jag, och tre andra skulle samåka med till firman i hallsta, väl framme där får jag reda på att jag skulle vara med 3st andra tjejor idag. Hälsade på dom sen åkte vi vidare till vårat ställe vi skulle jobba på idag. I västerås (viksäng) på hemsö! Där håller de på att bygga sprillans nya kontor och vi skulle dit för byggstäd! Massa folk som var o jobba där idag, snickare, elektriker, ingenjörer, chefer, rörgubbar, glasmästare osv osv! Grejjer o folk tamefan överallt haha :-P Spännande att prova nya grejjer. Men jag var tyvärr inte alls på hugget/humör idag.. Har varit riktigt risig med febern, näsa, öron o hals m.m (klagarn e igång här som ni mäker ;)) men vafan, helt värdelöst att vara sjuk ju! :-( plus att jag sov både dåligt o för lite. Menmen, så är de ibland! De var iaf riktigt skönt när klockan började dra mot 4 så man kunde åka hemåt! Väl hemma möts jag av min bobo och mamma :-) satt o prata lite sen åkte vi o hämta mat o käka :-) Hon åkte hem strax vid 8, då vart de dusch och sen fick jag ett ryck o börja städa hemma också, jag tål bara inte när de e kaos o rörigt hemma.. Sen har jag gjort om lite grejjer med. Vart iaf precis klar här, och nu är jag hungrig igen, sicken tajming? Mitt i natta... :-P Får väl äta lite av mina 3 påsar halstabletter jag köpte på mig imorse! Riktigt skönt med helg nu iaf, sova tills man vaknar.. För tror inte vi har nåt planerat i helgen. Får se vad som händer :-) Hörs imorgon, för nu ska jag göra en superkur: en rykande kopp vatten med några halstabletter som man rör om i tills de smälter och sen sveper man i sig det, uppfriskande! Och sen krypa ner och glo på tv! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!