mitt "nya" hår

img_1841 (MMS)

Resultatet efter frisörbesöket, Kanske inte världens bästa bild.! Men jag hade nog hoppats på mer förändring än så :/ Hon la i lite nya folieslingor, silverschampoo inpackning och klippte bort ett par cm. Men frisörer är såå himla försiktiga när de gäller att ljusa upp hår. "de sliter så otroligt mycket på håret när man bleker" och jovisst stämmer det, men inte såå mkt som man tror, inte på mitt (faktiskt) starka hår iaf! Funderar på att göra de själv igen nästa gång... Då får man mer effekt och sparar flera tusenlappar.. :/ Min utväxt är fortfarande kvar, och det är lite "prickigt" i underhåret där de nya slingorna kom. Inte är de billigt heller, därför jag inte är nöjd!


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-09-26 @ 21:36:40

Kanon bra kram mamma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!