Dagens köp:

Hallå!

Idag har det varit en växlande fin och regnig dag, april väder? :) jag började med "sovmorgon" även fast jag var uppe vid sju, haha. Men jag börja inte jobba förrns 9.30! Och innan dess höll jag på i tvättstugan. Och där emellan dök mamma upp också. Hon var och lämna in bilen på opel-verkstan så var bil lös! :)

Jobbade bara cirkus 2 h idag, var flytthjälp åt chefens dotter idag, så det vart mycket spring i trappor - bra för baken! ;-) efter de vart de fika och sen hem till mamsen! Då vart de kaffe och hembakade bullar, haha! Mindre bra för baken... :(

På eftermiddagen tog vi en promenix för att hämta upp bilen. På vägen hem kikade vi på jysk, h&m och ica maxi!

Så det vart en balconette bh på h&m, och lite bra-att-ha-grejjer på ica :-P

Nu håller jag fortfarande på med tvätten, men snart klart! :) sen blir det lasagne och baguette!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!