Fixat!

Oj! Inlägget innan skulle ha publicerats imorse :P så de kan bli!

Jaja, jobbade till fyra idag. När jag kom hem bytte jag direkt om till andra kläder och sprang ut i trädgårn och börja röja! Det kliade i fingrarna, så jag kunde inte låta bli.

Såå himla skönt att riva bort allt gammalt och visset, kratta ihop massa löv och mossa, klippa ner buskar och rensa! Jobba på rätt snabbt, och helt plötsligt hitta jag ett fågelbo mitt i rabatten?! :P det måste vara från änderna som brukar vara nere vid ankdammen. Vilka gör annars ett litet "bo" på marken och lägger två stora ägg? Men dom ska väl inte lämna äggen? Iofs var ett ägg trasigt :( men de andra var helt!

nu är de finare iallafall :) vid åtta var jag klar, för den här gången! Sen in och laga mat, äta, duscha och prata i telefon.

(före&efter bilderna kanske inte vart superbra direkt. Allt ser ju så tråkigt ut nu innan de grönskar)

Nu ligger jag i sängen och kollar på bigbrother. Ska snart slockna, jobb imorgon! godnatt :-)


Kommentarer
Postat av: Mamma
2012-04-19 @ 11:51:09

Hej på dej. Jag tycker om att läsa allt. hi hi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!