Gina tricot

Japp, nu tänkte jag visa upp lite snyggt ifrån Gina tricot.
Alla bilderna är klickbara, så du skickas direkt till det plagget på deras hemsida när du klickar! :)


Underkläder:

För inte så längesen, så köpte jag en underbar bh ifrån just gina tricot! 
Samma som bilden ovan, skitsnygg färg
(man ser brun ut fast man tyckte man var blek innan;))
plus att den även är väldigt skön!
Finns i massa andra fina färger också, så jag ska nog köpa fler. 129:-


Finns även trosor i samma färg,
så de kanoners passar ihop! 59:-


Toppar/överdelar:


Hallonröd superfin top, den är öppen i ryggen
och finns även i vitt! 249:-

Skitsnygga basplagg!
Finns i mängder utav färger
och ser riktigt sköna och svala ut till sommarn ;) 99:-




Fint svartvitt randigt knytlinne! 79:-


Klänningar/tunikor:

Jättesöt klänning i vit spets! 199:-



Jeans/underdelar:

Riktigt snygga trashiga jeans,
vore super snyggt med t.ex en vit top i spets till detta? 399:-



Fräscha svarta byxor med snygga detaljer till fickorna fram,
och på sidorna av vaderna! Går att matcha med det mesta. 599:-


Tyvärr, måste jag säga. Så har de inte alls mycket utav deras kläder uppe på hemsidan. Så vill man shoppa loss så måste man helst gå till någon utav deras fysiska butiker. Det är synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!