Hello

Har ju inte blivit mycket skrivande här sen sist! :O Men har vart lite annat som prio.
Men jag börjar väl där jag slutade sist, så det blir lite ordning igen :)

I torsdags (skärtorsdag) så jobbade jag och en till på meag, skylttillverkningen till 16, och kl 17 skulle vi mötas upp för det vankandes firmafest! Gasen i botten! Började på bowlingen och spelade väl i en timma typ. Sen käka vi buffé - och hade hela restaurangdelen för oss själva (som tur var kanske? haha) god mat, fri bar, kul sällskap och massa skratt så man fick ont i magen! men de stängde tydligen redan vid tio, då skulle vi gå vidare men fastnade vid "slagmaskinen" där man ska slå på en boxsäck som mäter styrkan på slagen, ojoj! Efter det gick vi vidare till bishops och även där väntade fri bar :) och dom stängde redan vid 1? så då kollade vi om hantis hade öppet, och de hade de ju, men det var 2 pers där så det sög ju totalt! Då vart de taxi vidare hem till jacob på efterferre och drack cp-rosé hihi :D
En bild ifrån den kvällen:


Fredagen var man ju rätt sliten, men det var dax för middag hos svärfar, vi käkade tonfiskkotletter med råstekt potatis med sås och sallad, mumma! och efter de satt jag och svärfar i varsin ände i soffan och snarka! Daniel var väl inte så nöjd..

Lördagen var det påskmiddag ute i Valskog hos svärmor & micke, och hon lagar ju alltid så mycket mat så man rullar ju hem efteråt :P men där somna daniel och peter i varsitt hörn istället.. sen när vi kom hem igen vart jag skitsugen på vin och göra nåt jävligt kul, men det gick åt pipan. Hade bara whisky och glögg hemma, inte bra. och daniel var ju fastklistrad framför den där datorjäveln! :O så tappa ju peppet..
bilder från lördagen:



Söndagen åkte Daniel, hans bror och julle och fiska i villingsberg så jag var ensam hemma från 06. Undrade vad man skulle hitte på, men då kom mamma och lasse och hälsa på med påskägg vid 13 taget :) så hade ju sällskap nästan hela dagen endå.

Måndagen var väl allmänt lugn, tror jag? Kommer fasiken inte ihåg vad jag gjorde då? :S

Tisdagen var det dax att vända på dygnet, försöka sova så mycket som möjligt på dagen och nattjobba med syralossning 18-06! det regnade hela tiden men gick fint! :)


Onsdagen
var det samma veva, syralossning mellan 18-06, men gick mindre fint denna gång.. svullna halsmandlar och feber smög sig på.. inte konstigt att jag kände mig så trött. Så hela torsdagen låg jag typ dödsjuk, med 39,4 graders feber och frossade, med muskel och ledvärk (som jag alltid får samtidigt som febern kommer) och ont i preciiis hela kroppen! fyfan va sur jag vart.. missade ju en jobbdag idag också ååh! och inte är jag frisk nu heller, men iallafall lite piggare nu, har sovit rätt mycket under dagen, men inatt sov jag inget vidare, upp på toa eller vaknade gråtandes (?) av mardrömmar hela tiden, och var helt förstörd alltså :( tur att det är helg så jag kan passa på att friskna till så att jag kan jobba på måndag igen, annars blir jag tokig! :(



mer än så har det väl inte hänt, tror jag :)


nu ska jag ta min kvällsranson av kan-jang, ipren och några halstabletter...

Kommentarer
Postat av: ANNA
2012-04-15 @ 10:08:08 URL: http://www.chuschine.se

Du är helt vansinnigt snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!