Onsdag 4e april

Åh, jag vet inte om det är månen jag ska skylla på idag, eller om de är min rygg? :@ Jag kan iallafall inte sova, fast jag är trött som själva fan! Gör därför ett inlägg i hopp om att bli sömnig? :)

Igår vart det som sagt jobb, i inte mindre än 15 timmar (!) upp kl 06, var på jobbet till 07, var hemma vid 22 taget. Då var det bara att duscha, äta och gå och lägga sig.. och hemmet var ett bombnedslag typ - yeey :O jag kan INTE koppla av då.. Men men! Vi höll på med den stora kompressorn igen - från 65. Allt ska skruvas isär, plockas och travers'as iväg och bort me all tätmassa all over, de ska putsas, gnuggas med aceton/industricleaner och slipas. Hissa ner en liten gubbe där i som fick dammsuga i cellskräcks utrymmena, butsa bultar, tejpa och på med ny tätmassa och sen typ tusen grejjer till :) men de är kul!

Sen var jag uppe kl 06 idag igen, och iväg till ett annat företag och då packa in en jäkla massa skylt och diverse andra grejjer till banverket, vi hade ett jäkla tempo idag, jag och nya kollegan! Måste ju visa hur de ska gå till ;) haha! Nerå, men vi jobba faktiskt på som sjutton!

Och de får man sota för nu känner jag :/ vi stod på varsin sida av ett stort bord och plasta in, och de va knappt så man nådde så vi har stått på tå och sen typ legat med överkroppen emot bordet och armarna utsträckta till max hela dagen för att få ihop de :p rulla ut plast, lägga på en stor skylt, vika in kanterna fint runt om, tejpa fast de, och lägga på pall - och börja om! Snacka om tjatigt efter några hundra st? :p men de rulla ju på. Vi ska fortsätta me de imorn igen, fast lite andra varianter!


Mjo, vart de ett intressant inlägg nu? ;)


Nu börjar bygglov på 4an, ska väl titta på de med ena ögat och försöka sova nu! :-) wish me luck?!


Hörs imorgon!
Natti natti :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!