Söndag 15 april

Jahapp, redan söndag. Rolig helg man har haft.. legat som en levande död! :P
Känner mig ju bättre, men inte bra som de ska.
Därför tänkte jag prova mig själv o se hur pass på alerten man var idag, 
med att fixa smuts tvätten, men när jag kommer ner är det upptaget, så det sket sig.

Kylskåpet ekade, därför testade vi med att åka och handla mat istället,
och då kände man hur opigg man var! Vart anfådd såfort jag rörde mig.. uhh :,(
Så jag är hemma imorn och MÅSTE bli frisk, jag pallar inte dega mer!

Mycket mer har det väl inte hänt idag förrutom det.
men vart en liten pratstund med jeanette i telefon idag, lite över 2 timmar :)
haha, tiden bara rinner iväg!




Näe nu ska jag kolla på bb live och dricka grönt té! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!