Tisdag 17 april

Hallo! :-)

Sitter på jobbet och dricker kaffe, väntar på att få börja jobba :-) idag är vi 3 st. Vi ska spola rent en kylare (ett tjockt rör, men massa små rörgångar inuti) med högtryck. Det luktar gamalt akvarievatten och är brunt :P

Efter jobbet ska jag klippa daniel, för det lovade han mig att jag skulle få göra idag! Så trött på hans fluff. Så idag ryker det.



Sen tänkte jag på en annan sak. Det är en fråga till er, mina käära läsare! Vad tycker ni är det roligaste att läsa om här som jag skriver? Och vad är tråkigast att läsa om?

Kort och gott: vad vill ni läsa mer utav? Något jag redan skriver om ibland, eller nåt helt nytt och annat? :) Säg bara ärligt vad ni tycker.

Bättre dålig respons än ingen respons!! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym
2012-04-17 @ 23:13:59

Tråkigt att läsa om jobb! Men kul när du skriver om mat och träning, samt bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!