Trädgården

Åh, jag sitter och planerar och räknar på trädgården inför sommaren! :) Kommer bli så bra :) men dyrt och en hel del jobb.. men de är som det är :P

Först och främst ska jag börja med att riva bort allt gammalt och visset, samla ihop all skit och åka till tippen. Sen köpa lite nya perenner och ätbara växtligheter och plantera ner det!

Sen ska det vattnas på marken nedanför köksfönstren, grävas ur, ösa på sand, få det rakt, lägga på ogräsduk och sen lägga platter på en ganska stor yta, så att man får en till uteplats där :) där ska det byggas både en grill och egendesignade utemöbler i trä som sen ska målas vitt, som jag hade tänkt skulle stå där! :) 

När det är klart så tänkte jag även köpa utemöbler att ha i mitten utav trädgården, i rundeln under den nya paviljongen jag ska också köpa och sätta upp där. Det är vita stolar och bord och en svart stål/rottingställning med vitt tak på. Sen ska det dit lite lampor och grejjor där under!

Ja ni hör ju själva, listan kan göras lång :) men jag tror att det kommer att bli kanonbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!