Valborg

Det var visst idag :) Jag har jobbat, och det har varit underbart väder stora delar av dagen :) Kommer hem efter jobbet, hoppar in i duschen och är sugen på att åka och handla och laga svingod mat, grilla och dricka vin och ha det mysigt! :) 

Men näe, det gick ju inte.. sambon hade ingen lust med det, var inte alls sugen på att dricka öl, även fast jag skulle bjuda honom.. och tyckte jag skulle gjort det själv. Mhm, han är 25 år och redan pensionär :( Jaha, kul att göra nå sånt ensam? nää.. då vart jag sur och gick och la mig och somna.. vakna vid 19, då vart det hemkörning.. *uhh* och nu har vi precis kikat bb. Tjatade på han om att klippa hans fluff-hår till en frisyr, men även det utan resultat. Lyckat! :O inte min dag idag alltså..

Men men, ja nu är det som det är. Vet inte vad man ska hitta på nu! Har iallafall precis fört över pengar till mitt bil & körkortskonto! kul att se att det ökar där inne :) Snart kan man ta tag i det på allvar ;) Fan vad jag vill ha egen bil och körkort, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!