zombie

satan vad jag har sovit dåligt inatt, igen. Kunde inte somna förens efter 5 snåret imorse, vaknade vid 7, somna om efter ett tag, vakna vid 9, somnade om efter ett tag igen och vakna kvart i 10, sen dess har jag varit vaken. Jag är ju liksom hur trött som helst, men det går inte! Hade ingen röst imorse heller. Halsen är trasig :( Åh vad jag hoppas att detta försvinner snart. Men en bra sak är att febern har sjunkit nu, så är väl påväg åt rätt håll iallafall! :)

Har nyligen fått i mig lite frukost. Supergröten med äpplemos och kanel, leverpastejssmörgås och en kopp kaffe! så nu vart jag mätt och belåten!
 
Efter frukosten har jag nu betalat min första räkning från min prenumeration av tidningen Iform! Fick ett samtal om ett erbjudande för några veckor sen, så kunde inte tacka nej :) Dessutom får jag ett par träningstights snart, blir en överraskning att se hur dom ser ut! Hoppas jag kan använda dom snart också, vill ut och gå låångt. Tidningen är iallafall riktigt bra, de står en massa intressanta grejjer i den! Inte bara om träning, utan om hälsa i allmänhet och mycket smarta tips :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!