Dum blondin

De passar in att kalla mig för nu, haha!
Gud vilken förändring det blev idag! Är chockad :-)

Supertrevlig personal, noggranna och tokbilligt dessutom, helt sickt!
Det kosta bara halva det priset, som jag tidigare betalade på den
andra salongen jag gick till. Dessutom med mer resultat!
Så.. två flugor i en smäll!
Då kan jag köpa mer hårprodukter för dom pengarna istället ;)
De är ju inte gratis.

Jag tänkte visa er före och efter bilder. Det är en brutal skillnad!!
Känner inte igen min spegelbild längre.
Dock är det bara färgen som har ändrat sig,
ny frisyr får vänta ett tag till! :-)

Här har ni före-bilderna: (efter-bilderna kommer i ett eget inlägg)




inte så fräsch färg, ha? :P nej fy tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!