Fredag

Kom precis hem, har jobbat sen kl 6 imorse, vart en liten inryckning :-) rigga ihop och tvätta rent ett utrymme med högtryckarn, sen vara brandvakter när de skulle svetsas. Även fast jag är krasslig fortfarande gick de bra, vi hade lite problem med ström till högtryckarn imorse bara!

Men fyyy fan - vad det är kallt ute nu? :-( Helt jävla otroligt. Vet inte hur man ska överleva att jobba två nätter ute i DEN HÄR kylan. Hoppas för gudsskull att de hinner bli varmare till söndag kväll, annars kommer vi vara 2 stelfrusna istappar! :-( buhu.

Jaja, ska springa iväg en tur på stan nu. Köpa lite nödvändigt som har tagit slut, och leta efter skilda världar - säsong 4. Måste se vidare, eftersom säsong 3 tog slut igårkväll. Töntig serie egentligen, men har man väl börjat kolla, är de svårt att sluta ju! Haha :-)

Vart jag nu ska hitta den? Den fanns på Ica maxi för nån dag sen, igår var den slut ..och de visste inte när den skulle komma in igen. ok/q8 hade den inte. Vet att den finns i Västerås, men vet inte om nån vill åka dit bara för den grejen. Finns ju inte allt för många butiker i byhålan här.

Nu blire dusch och ombyte, sen ger jag mig ut på jakt! :-) hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!