God morgon!

Lite tråkigt att behövt sova bort en sån fin dag som idag, har vaknat till några gånger och då har det varit soligt och fint vårväder ute! Buhuu.. Vaknade för en stund sen. Har varit och jobbat natt :) Syralossning. De rulla på bra, var på plats vid sju och första bilen kom strax innan tio. Och vi hade bara två bilar istället för tre, så tiden gick ganska snabbt endå. Sen var de inte jätte kallt ute inatt, de blåste mycket och snöregnade, så de vart blött :P

Nu kommer snart Daniel hem, då blire middag (och kanske en go semla till efterrätt ;)) fettisdagen idag! sen blir de nog en sväng till kiosken och köpa snus! och innan sju så sticker jag iväg på en jobbnatt till och kommer hem imorgon igen.

Hade fått en ny kallelse till läkaren nu med såg jag. Redan nu på torsdag! Hon ska väl bara berätta mina provsvar sen sist. Så trött på att gå till doktorn, även fast jag inte är sjuk? Åhhh.. Sjukhus är verkligen inte mitt favvoplace! Men de lär ju vara klart efter det här besöket nu iaf :)

Sen i veckan ska jag försöka fixa en frisör tid med. Lääängtar så tills att få bort min utväxt och ljusa upp allt. Kanske klippa lite med! Mitt hår är jätte skrutt just nu ju :(

Jaja, ha en fin kväll!
Hörs sen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!