Hej på er!

Ser att ni har saknat mig, även fast jag inte har varit in och skrivit nå :) åh, ROLIGT!

Jag har gjort lite av varje sen sist,
jobbat, haft lediga dagar, sett mitt eget hjärta arbeta, shoppat,
vardagspysslat, tränat, ätit, slappat, målat med mera!

Tänkte ladda upp en bildbomb :)


haha! danne och jag :P onyktert.


en frukost på jobbet!


en dag på jobbet!


en annan dag på jobbet. Urea silo!


haha ajj, man kan tro att jag har gått barfota? vart dyngsur i skorna + material i.


tagit hand om vintertorra händer & naglar!


peter kom förbi och visade upp sin nyinskaffade kissemissbäbis :) toksöt!


liten & lurvig.


Denna one piece är nu min, superdyr, men supermysig är den!! :)


sparkdräkt för "vuxna" ;)


varit hem till mamma och hälsat på :) nissebäbis!


jag har varit ner i måleriverkstan (källarn) och gjort om ett skåp!


före!


påbörjat!


dörrarna!


ena sidan på hyllorna ligger och torkar!


på plats uppe i sovrummet, och andra sidan hyllorna ligger och torkar till sig :)



färdigt! Tog ca allt som allt  ca 9 h! pillrigt och klurig färg :) men fint vart det.
Skruvade isär den stora expedit hyllan ifrån ikea och packa in i mammas bil så hon fick med den hem!

Nu fattas bara den nya, vita, höga sängen och två vita byråer och en spegel där inne :)
Skulle vilja ljusa upp trägolvet något också, men de får va, ett tag iallafall ;)






sen har jag varit ut och rört på fläsket! min runda på 9-10 km! :) skönt.


sen har det varit alla hjärtans dag, fick en urgullig liten pressent av daniel :) ett svart läderarmband med en silverberlock med ett hjärta på :)


fick en hjärtask med jordgubbar av mammsen :) aww va gott!


sen har jag städat i skruttakvariumet, vill bort me alla tetror och den småbladiga växten. Urk!


i onsdags var jag på lasarettet i västerås för ultraljudsundersökning av hjärtat och "pump-omloppet". Allt var bra :) förrutom att jag tydligen hade ett medfött "fel" vid min halspulsåder. Det var ett ökat blodflöde där. Det finns inget för dom att göra åt, och jag kunde inte göra nå åt saken heller, och de verkar inte va nå farligt. Men skumt endå! Försökte googla på det, men hitta inte ett enda dugg!

Men det är riktigt obehagligt tycker jag att göra den undersökningen, det gör inte ont eller så, de har ju bara en doppler mot huden. Men att se sitt eget hjärta arbeta och slå, och sen få höra hur blodet pumpas ut och in samtidigt som man känner det i kroppen. Det spashar liksom runt där, det tänker man faktiskt inte på annars. Men man blev väl medveten om det nu iallafall. jaja, tur de var bra annars iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!