Så himla skönt

Var ute och gick i det fin fina, men dock kalla och blåsiga vädret!
Tittar man ut genom fönstret så blir man lite lurad,
det är inte såå skönt väder som det ser ut att vara direkt ;)

Men ändå härligt med den där solen ju!
Känns som man fick lite färg i ansiktet också. Najs :)
Gick min vanliga runda. Ibland var det extra motstånd,
och ibland fick man en extra knuff i ryggen. Jag pratar om vinden!
Nu har jag ätit ett äpple och en banan och ett glas vatten till det.
Dagens första måltid - förrutom kaffekoppen imorse! Är inge hungrig..?

Nyss fick jag lite snabb besök,
sen hoppade jag in och tog en vaaarm dusch, klätt på mig och gjort mig iordning.

Nu väntar jag på mitt sällskap, så ska vi snart åka iväg och äta en sallad :) Mmm!
Sen får vi se vad denna dag mer har att erbjuda. Ingen aning!



min runda! Stort sett runt hela köping :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!