Halv lösning..

Nu har jag kommit så pass långt.. att jag förstår vad problemet beror på! :rolleyes:


Det är nämligen såhär:
1. När jag publicerar mina inlägg via appen på telefonen, 
då går det inte att kommentera mina inlägg.

2. Men när jag bloggar via laptopen, så går det att kommentera?

3. Jodå, jag har klickat i fliken "kommenterbar" på appen.
Har provat att ha den både på och av.
Men det går fortfarande inte att kommentera inläggen som är skrivna i appen.


Vaaarför är det såhär för?
Är det fler än mig som har detta problem?
:mad:

Kolla själv... det här inlägget går väl att kommentera?
Men inte det tidigare? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!