jag gör ett ryck!

hoppsan hejsan!

chockartat att jag tittade in här och skrev ner några meningar va! ;) Det har ju funnits mycket att skriva om senaste tiden, har bara inte haft någon lust :) sorry!! Men jag kommer att kompensera upp det med att ta allt på en gång nu. En grej i taget bara ;)

Är redan hemma efter jobb idag, vart en kortis! Så nu har jag ju lite tid över att göra av med här. Hann t.o.m med en donken frulle imorse också.. aj aj aj!

Kan då passa på att berätta om mitt nyårslöfte: viktväktarna! jepp.. ska gå all in på det och bli mig själv igen! totaländra mina kostvanor, bestämda tider, motion på rutin och allt där till! Ska bli så skönt, känner mig riktigt peppad, och jag fick med mig Daniel på det hela också, så vi kommer att hjälpa varandra om det blir svårt! För jag vet att det funkar, bara man ger sig fan på det! och det ska jag verkligen göra nu så de så!!

Ska ringa till dom idag och ta reda på info! Och samma dag som jag börjar hos dom, kommer jag köra en detox-kur och rensa ur kroppen på massa skrot och börja med mina hud, hår och naglar-piller! Hoppas att ni inte kommer att känna igen mig när jag är färdig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!