Mina julklappar!

Fick så sjukt mycket, fina grejjer :) jag hade visst varit hiiiiimla snäll!


jättemysiga tofflor


lyktor, ååh!


vetekudde att lägga i micron!


kakfat med 24 karats guld och en tårtspade i silver!


2 st megakoppar i "gammal" stil :)


en stoooor extern hårddisk, så att jag kan förvara alla mina bilder jag tar!


rosa hörlurar hihi


TRE st armbandsur, gaalet! :P


120st kapslar för finare hår, hud & naglar!




Jimmy choo - parfym & hudlotion!


miljonvinsten? ;)


eltandborste, med en jäkla massa finesser, nästan för teknisk för att jag ska klara av den :P


presentkort på H&M - 800:-




presentkort hos pops i Arboga!


matberedare - i samma färg som kaffebryggarn!


köksredskap för att laga mysig plockmat direkt på bordet!


En pandora-berlock. Fjärilen som hänger längst ner i mitten. i den står det "forever friends"

Sen fick jag ett presentkort hos viktväktarna också, det har jag pratat om länge, så nu är det dax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!