Fick mitt paket idag

fast jag trodde jag skulle ha fått det för flera dagar sen.. men fick statusen "felditribuerat" på schenkers hemsida, där man spårar sina paket. Hur lyckas dom klanta till sig heela tiden? Vad är det för folk som jobbar där egentligen! Dom lär ju behöva bytas ut tydligen.. jaja! ;)

Nu är jag nöjd iallafall, jag fick ju mitt paket.. och prylarna är hela så inte så mycket att klaga över nu :)







En ny plattång och en ny hårfön! fan va skönt :) ska ta en lång skön dusch imorgon bitti, sen testa om de funkar bra :) Nu har jag tvättat färdigt nere i tvättstugan iallafall, var massor ju! Så nu ska jag slå igång en film och bädda ner mig i sängen och ha de göttt :)

Hörs imorgon! :)
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!