haha tokigt de kan bli!

Det här är faktiskt ganska kul:

1. Sätt din musik på "blanda".
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte!!

1. Hur mår du idag?
Turn it up
2. Kommer du komma långt i livet?hot damn woman
3. Hur ser dina vänner dig?Way i are
4. Kommer du gifta dig?scotty doesn't know
5. Vad är ditt livs themesong?love hurts
6. Vad e ditt livshistoria?hej å hå
7. Hur är skolan för dig?fuck on cocaine
8. Hur kan du komma framåt i livet?levas polka
9. Hur kommer imorgon vara?När löven faller
10. Vad är det bästa med dina vänner?send me an angel
11. Vad finns i lager för nästa vecka?thats the way my heart goes
12. Vilken sång beskriver dig bäst?Jag vill inte ha dig!
13. Hur är det med ditt liv?En del av allt
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?ketchup ska prutta
15. Hur ser världen på dig?Ridin' high
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?i like to move it
17. Vad tycker dina vänner om dig?sexy sexy sexy
18. Har du en djup och mörk hemlighet?Million tears
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?kom ihåg mig då
20. Hur kan jag göra mig själv glad?world hold on
21. Kommer jag nånsin ha barn?live tomorrow
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?togheter forever
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?breaking the law
24. Vad är några tips till mig?caught up
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?en stor stark
26. Vad är min danssång?speedy gonzales
 
 
saknar mitt långa hår lite nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!