Innehållet i mitt paket!







Plattång, ifrån GA.MA, modell CP1.
Värms på 2 sekunder, når inom 10 sekunder arbetstemperaturen - på 200 grader. Tack vare avancerad joniseringsbehandling och keramikplattorna, som är i kontakt med håret, blir resultatet vårdande och hjälper till att bevara dess naturliga fuktighet. Plattorna är också behandlade med Ceramic Crystal Coating så att den glider lättare.

Ordinarie pris 999 kr. Jag betalade 439 kr! och den kan du köpa här! :)









Hårtork ifrån Toni&Guy modell Volume & Curl Diffuser Dryer 2000W
Trendig och proffsig ionik-hårtork med en motor på hela 2000 watt för snabb och skonsam torkning. Smalt fönmunstycke för koncentrerad luftström, och diffuser för att styla trendiga frisyrer. 2 värmelägen, 2 hastigheter och cool shot. Ionic är skonsamt och gör håret mjukt & glansigt vilket gör denna hårfön speciellt anpassad för dig med känsligt hår.

Ordinarie pris 490:- jag betalade 399:- den kan du köpa här! :)


Fick även med ett litet varuprov ifrån Moroccan Oil Light Oil Treatment!
Det roliga var att jag var in och kikade på den här produkten, men tvekade på att köpa den eftersom jag nyligen köpt en annan liknande produkt :) Men nu när jag fick testen, så vart jag ännu mer sugen på att dra en till beställning! ;)

Moroccanoil har unika kvaliteter som gör att det omedelbart absorberas av håret och snabbt ger det en glänsande och långvarigt vårdande effekt utan att lämna några rester. Moroccanoil Light passar blont, fint eller lätt färgat hår. Det är en styling-, ytbehandlings- och närande hårprodukt som vårdar och långsiktigt förbättrar ditt hår. Den tar bort friss och reder ut ditt hår samtidigt som den bygger upp håret ochger det glans.
Rik på vitaminer, antioxidanter och protein, Stärkande och vårdande för håret, Minskar fönings- och stylingtiden,
Eliminerar frissighet, Skyddar håret i förorenade miljöer.

Använde det idag, och håret torkade verkligen riktigt fort med denna. Vart dessutom supermjukt och doftade gott!

Just den här för blonda hår, kostar 339:- för en flaska på 100ml 
Eller vill du ha en mindre flaska, på 25ml kostar den 139:-
och dessa kan du köpa här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!