Lördag 21 Juli 2012

tjäähnää! ;)
 
Då var det helg igen, inga fel nånstans :) jobbat hela denna vecka med. Semester och sol, vad är det? har jag aldrig hört talas om ;) Men vi har det svin roligt på jobbet endå, så jag jobbar hellre! :) 
 
Sitter och poppar min spotifylista och har de bra just för tillfället. Vart en "lugn" fredagskväll för mig. Åkte ut på landet till mamma o lasse med daniel, åt massa go mat, massa skratt o trams och sov kvar :) och fixade mina naglar också, så nu är dom tiptop! ;) ska fixa fram bild på dem!
 
idag åkte vi omkring och kollade runt i affärer, så vart lite "bra o ha saker" här och där och sen unnade vi oss subway i arboga, steak n' cheese med cola zero satt fint! :P
 
 
 
hahaha just ja, jag köpte en hund t-shirt till elsa, en turkos med en dödskalle i blänkande silver på ryggen! haha bäst att akta sig ;) nej fy fan den där får hon inte ha på sig, jag dör!

Kommentarer
Postat av: Malin
2012-07-31 @ 01:37:13 URL: http://cherrypie.78%40blogg.se

Haha bilden i mitten var ju hur underbar som helst, vilken blick hon har. :) Söt hon är, fint ansikte.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!