måndag 9 Juli 2012

Heeeyyyy! ;)
 
Först och främst: oj, vad är det som har hänt med blogg.se? Helt nytt, fattar ingenting haha! :O
 
Sådärja, nu har jag klippt häcken och grejjat i trädgården direkt efter jobbet! Först verkade det som det skulle bli oväder, himlen vart mörk och de småduggade lite, men direkt efter det så vart det sol och varmt som 17! Hann inte ens byta om/duscha innan jag satte igång, var bara in och vände innanför dörrn! men nu har jag gjort alltihop så det är skönt! :)
 
Nu ska det bara lagas middag.. nåt med torsk, som nu ligger på tining och är nog snart redo! :) Funderar på kokt torsk med äggsås, men hittar det inte på viktväktarnas hemsida, ska kolla igenom kokböckerna och hoppas på att det finns med där! Vore såå gott.
 
Annars vet jag inte vad jag ska hitta på för nå gott. Nån som har något bra förslag kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!