Onsdag 11 Juli 2012

hejj! :)
 
Blev lite tokigt här nu, tidigare inlägget publicerades tydligen aldrig igår, jag somnade visst som en stock tidigt! :O så jag publicerade det nu istället, för det är ju inte tisdag idag heller ;)
 
Näe så idag är det är ju onsdag och jag var uppe vid halv 6 och (nu kommer lite gnäll...) upptäckte att mitt öra värker, nu IGEN?! :( jag vettisjutton vad de är för kaos där. De börja ju med öroninflammation för första gången i mitt liv i vintras, och fick (höll på att skriva anabola - haha) men menar självklart antibiotika mot de och de vart bra. Men med jämna mellanrum så kommer det tillbaka igen, förra veckan var de bra, veckan innan värkte det och nu är det som sagt dags igen. fast inte riktigt likadant som första gången, men alltså jag har ju aldrig haft problem me örona tidigare - vad fan händer? :S blir tokig! så jävla drygt är det.
 
Men jag har slitit ännu mera idag än igår ;) det är roligt! Vi var i borgåsund idag med och fortsatte. Vi sågade upp golvet i största rummet i källaren, och bröt upp med kofot och under där låg en massa plaskblöt isolering. Bröt upp alla reglar och hela helvetet. Hivade ut allting ute på gården :)
 
sen när de var ute, så mätte vi upp 60 cm på väggarna runt om, drog upp ett kritsnöre och snärta av en linje, sen såga jag av alla väggar dit upp och bröt loss, blir galen av denna isolering, sticks, blir rödprickig och kliar på hela armarna :@ morr!! gasade runt med tigersåg runt dörrkarmar och diverse, bröt loss de och kasta ut dörrar! :) bra mot aggressioner om det är nån som har nå sånt ;)
 
och min "kollega" råkade såga av en vattenledning och en elledning som låg i kors, som gömde sig under golvet :/ elen hade vi slagit av sen tidigare som tur var. Så de spruta lite vatten och vi fick stänga av vattnet i hela huset och åka till rörmokarn och hämta en "propp-koppling", vad det nu kallas egentligen vet jag inte! men det gick bra iallafall, fick massor gjort idag och mer ska de bli imorgon :) De är super till nästa tisdag jag ska vägas in ;)
 
 
min lilla pappa ringde idag på lunchen också, vilken surprise! :) Har tänkt att ringa han i dagarna här men har inte blivit av så det var roligt :) babbla på i 20 minuter där sen var min lunch slut så sa att jag ringer upp han när jag kommer hem igen, då babbla vi i 45 min till :)
 
och har precis fått mat i magen av daniel här, vart baconsås med "4sorters ostar-sås" och penne! fyy fan va gott, och kalorisnålt - konstigt nog ;) han är en bra kock!
 
Näe nu ska jag ta och sluta babbla på här.. ska göra några teoritest på datorn och se hur de går, längtar så efter körkort! :( får se om jag får ett inom en relativt snar framtid? :) i hope so!
 
Hörs sen eller imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!