Söndag 8 Juli 2012

Go kväll! :)

sicken slöhelg det har varit, har som sagt varit så sjuukt trött! Sov till och från hela dagen igår? Tråkigt, men det verkar ju som det behövdes iallafall :) vädret har ju inte varit på topp heller direkt. och västerås och power meet orkade jag bara inte med.. :)

Så idag åkte vi till in till Västerås, var så sugen på att kolla runt i affärer ;) men åkte ju dit med två karlar, som inte riktigt håller med mig om det där med att kika i affärer. Kanske inte så ovanligt fenomen heller? :P Hann då inte in i så många roliga affärer men fick hem lite bra grejjer iallafall. Var såå nära att köpa på mig en kaffe kapsel maskin.. men avvaktade! :)

syndade lite inne på max idag också, inte käkat pommes på månader! :O så vart en delifresh kyckling med pommes och ramlösa granatäpple! och en hallonpaj, haha! äsh, man ska ju äta varierat och lite av varje, var det inte så? ;) Och fan så gott det var!

och nu har jag nyss lagat mat också, vart jambalaya till middag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!