Tisdag 10 Juli 2012

Hellu!! ;)
 
Idag var det tisdag, har haft fullt upp idag så nu är jag trött! Var på 3 jobb idag. Först: Riva ett garage som hade stått i vatten och blivit förstört, jag och torleif, hah! :) Sen åkte vi till nibbleskolan i hallsta, vattenläcka där med våtsug och rakor, i sporthallens källare. Sen åkte vi till borgåsund och fortsatte där, till ett äldre par som hade haft översvämning i källaren i deras villa, och det var fullt med prylar och möbler överallt. Så vi fick hjälpa de att röja undan de mesta. Lite svårt att veta vad de vill spara eller kasta liksom! men de gick bra :)
 
sen åka hem, duscha och byta om, cykla iväg på invägning i regnet kl 17. Där visade vågen -1.4kg! Även fast jag hade ätit nästan alla mina mål och druckit mycket vatten och kaffe under dagen, kanon :) och som sagt var jag trött, och danne likaså. Så vi unnade oss en varsin kebab med bröd! Mmmmm... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!