Tisdag(kväll) 3 Juli 2012

Hej på er!

Tänkte skriva några rader, för omväxlingens skull! ;)

(det blir kanske ett lite halvtråkigt inlägg här nu, pga av inga bilder alls) Men det ska åtgärdas så fort jag kan :) Sitter just nu i sängen med två laptop's! :) Har fått en ny av daniel, en acer, fint! :) min andra är ju skapligt seg. och den här är svinsnabb! Vad man än ska göra så får man vänta, och det hatar jag!! Jag hade inte behövt en ny egentligen, allt funkade ju på den andra så.. men nu är det så att han köpte en ny burk så då fick jag den här, som han har haft innan. Som är i princip ny och oanvänd :) Så just nu använder jag min externa hårddisk, för första gången.. fick den liksom i julklapp?! Ska föra över allt jag har på min gamla dator, så jag sparar allt jag vill ha kvar :) och det var ganska mycke grejjer! ca 110 GB och jag vet inte hur många bilder det innebär? :O tar lite tid dedära..

Jaja, har ju som sagt börjat jobba i Hallstahammar nu för tiden. På mellansvensk industrisandering AB. Men är ju fortfarande kvar på mitt gamla jobb swea, är bara uthyrd dit :) men blir nog där hela sommaren som det verkar, är ju semestertider för de ordinarie sanerarna! det är kul! Förra veckan fick jag nya projekt med nya människor nästan varje dag.

Dag 1: skrubba ABB motorer i tvätthallen på firman.
Dag 2: Brandsanering utanför Sala.
Dag 3: Släckpulversanering på en båt i västerås.
Dag 4: Brandsanering utanför sala.
Dag 5: Byggstäd i nyrenoverade lägenheter i Västerås!

och den här veckan har jag varit i tvätthallen och fortsatt med ABB motorer med två andra. Vi doppar ner de med en travers i en tunna med fosforsyra, låter de ligga däri i ca 10-15 min sen upp skrubba rost, köra ut med trucken, skölja av, på med kem, skölja av igen, trycklufttorka dem och sen packas på pall 2 om 2! Kul va? :) Men blev alldeles blöt på brallorna idag och de har blivit "lite" frätskador på låret. INTE snyggt och INTE skönt för fem öre. Usch! :(


Var på invägningsmöte idag på viktväktarna också, de har ändrat invägnings dag. Tisdagar 17.00 nu istället för lördagar 10.30! Dåliga nyheter där.. +2 kg?! måste vara att jag har fått lite extra muskler ;) för jag har inte fuskat! Förrutom ..en liten.. synd.. idag! Fick en magnum classic på jobbet... men den var ju knappast 2 kg tung.


Hänt något annat? Hmm jaaa ni.. Onlineshoppade lite igårkväll! Beställde en order hos bangerhead! Vart en platt tång och en hårfön! 867:- vore bra om dom dök upp imorn :) Ska visa er vad det vart för nåt bra då ;)


näe nu ska jag bädda ner mig :) hörs säkert imorgon då!

natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!