hej och hå!

Idag är det lördag och igår hade vi en jättemysig kväll jag o daniel :)
och imorse vart det en riktig mysmorgon med lyxfrukost med bivurbröd som avslut!

Efter det kom micke och svärmor en sväng och hälsade på och drack kaffe,
sen åkte vi och handla mat,
då bestämde vi oss för att grilla ikväll! kött och potatisgratäng, oooh!

när vi kom hem skulle daniel lira pokerturnering och jag städade akvariumet i sovrummet,
vart ett litet lyft :) sen har jag pysslat med lite allt möjligt här hemma! och sen kom jag på att jag påbörjade ju tvättstugeprojekt igår? hahaha, hade jag totalglömt! Så jag får fortsätta lite med det, så att det blir klart :)

Efter ett tag kom peter förbi, sen kom svärfar med! och de ville vara med och grilla senare ikväll :) gött!
synd bara att det är värsta vinterkylastormen ute? uhh! :S jag trodde ju att det var vår nu? Dessutom var det ju snö utanför huset imorse, god jul! men jag tror att det kommer att funka att grilla iallafall, vi kan ju åtminstone äta inne!


Kommentarer
Postat av: Alexandra
2012-03-31 @ 18:03:01 URL: http://typaleix.blogg.se/

Å va fin och bra blogg du har! Följa varandra med bloglovin? :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!