I like to mooooove it!

När jag vaknade imorse, då drog jag på mig träningskläderna och på med hög och bra musik i lurarna och sen gick jag ut, och power walkade milen :) riiiktigt skönt innan frullen! Dock var det så blåsigt ute, så att till och med ögonfransarna fladdrade, skämtar ej! haha :) och jag tyckte att vilket håll jag än gick åt, hade jag motvind :p förrutom sista vägen hem.. då hade jag medvind? Men de är bara bra med motvind, då får man ta i ännu mera :)

Väl hemma gjorde jag iordning brak frukost till mig själv. Fibergröt + psylliumfrön, riskakor med kycklingost + persilja och gurka, proviva björnbär, och en kopp kaffe! Mmm.. :)

Nu ska jag glo tv lite sen ta en vaaarm dusch, fryser som sjutton :)



yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!