Fredag 4e Maj

God "morgon" :)

Sitter här med min kopp kaffe. När jag skulle logga in här,
såg jag en blogg på listan som hette "förlorat mamma pappa & syster".

Gick in där och började läsa, herregud vad berörd jag blev.
En 14 år ung söt tjej, som har förlorat sin familj - dessutom vid 3 olika händelser!
Att man klarar sig igenom en sån sak? Jag är imponerad!
Tror inte att jag själv skulle klara det.. detta är en riktigt stark tjej!
Finner inga ord alltså. Hon en sån positiv syn på livet, och det är ju bara såå bra :)

Vill gärna be er om att ni går in och läser Juliah's ord.
Gör det här: Förlorat mamma pappa & syster.



All cred till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!