Hej på er!

Hoppas ni har haft det bra sedan sist?
Jag har haft en liten "bloggpaus" här inne senaste tiden.
Det beror på att det har hänt lite saker sen sist.
Saker som jag inte vill ta upp och prata om här, 
så det har varit jobbigt, och bloggen har varit det sista jag har tänkt på.
Hoppas att ni förstår och tar hänsyn till detta.




Men för att säga något positivt i allt detta :)
Så var vi iväg och köpte ett helt nytt sovrum ju! och det vart grymt bra :)
Nu är det nästan så vitt det bara kan bli här inne (sitter i sängen nu).
Och man sover som en prinsessa! Det enda man behöver göra mer nu,
är att borra/skruva upp spegeln som vi köpte, den står på golvet lutad mot väggen
nu men den ska upp vågrätt över en byrå.
Sen skulle jag vilja införskaffa mig turkosa sängkläder!

Förutom det så köpte vi även en ny paviljong till trädgården :)
3x3 m med en svart pulverlackad stålram med rotting i hörnen och ett vitt tak ovanpå!
Den står fortfarande i sin kartong i hallen, har inte fått upp den ännu.
Det har inte varit väder eller ork för det direkt.
Ute i trädgården finns det ju som sagt massvis att göra, om man bara vill!
Det som går först nu iallafall är att införskaffa oss utemöbler, en stor fet grill och lite perenner.

Jag ska visa er före och efter bilder senare om ni vill? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!