Lördag 1 september

rolig rubrik.. hösten är verkligen här. Det fortsätter att regna och är dessutom mörkt redan vid 20.30 om kvällarna. Usch? :s
 
Den senaste veckan har det inte varit högt tempo. Jobbade i måndags, så täppt i näsan, bihålorna värkte, ont i huvet, energilös och hostig, ååh :( Så en av cheferna på jobbet tyckte jag skulle vara hemma och vila och inte jobba till vilket pris som helst, sagt och gjort. Förkylningen är här! Så resten av veckan har jag varit hemma från jobbet. Är fortfarande inte pigg :( har sovit på dagarna och haft film maraton om kvällarna/nätterna hehe! :)
 
Det började med endast halsont i fredags, men då sket jag i det, för jag och sandra skulle ha kul! :) så jag, sandra, kalle, jacke och jimmy skulle ha bowlat, men vi hann inte för vi vart kvar hemma hos honom för att sen ta en snabbvisit på bishop men var ingen höjdare där, efter ett tag drog vi tillbaka och sen hem till mig, där alla sov kvar på soffan haha!
 
Vart finfrukost och torsk på talinn - bakishäng, dagen efter, senare på eftermiddagen åkte jag och sandra med mysan till arboga en sväng, för att handla lite och käka på subway! :) sen hem och duscha och iväg till mysan för en festkväll till! och då vart de bowling :) och bishop, igen? Finns ju inget annat i den här stan :P men vi hade kul ändå! och på söndagen vart det bakishäng igen, och jag, sandra och kalle åkte och tatuerade oss på kvällskvisten - är så nöjd! :) en riktigt bra helg :) tack alla inblandade :)
 
blir väl ett litet bildregn till detta då :)
 
dag 1:


 
 

jäkla jobbiga trappor dedär, haha såå kul! ;)
 
dag 2:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!