Söndagskväll - 2 Sep

Heeeej! ;)
 
Idag har jag "arbetstränat" lite här hemma, inför jobbet imorgon, efter min förkylning. Jag sanerade typ hela hemmet sen rensade bort massa prylar, flyttade runt på grejjer, bytte gardiner, planterade om lite växter osv. Men det gick fint! :)
 
Sen tänkte jag till.. och kom på att jag ville ha två st kolsvarta hissgardiner till vardagsrummet, så jag knapprade lite på datorn och klickade hem ett par! ;) och dessa kommer hit senast till på tisdag, blir nog bra.
 
Sen skulle jag vilja ha en ny matta, och.. en ny större soffa! haha :) men det är ju ett lite större projekt än ett par gardiner! 
 
Såhär vart det iallafall. Vart som sagt inte helt nöjd :( Gardinerna är fina och lite lantliga, men passar bara inte in? Blir rörigt! Hoppas det blir bättre med svarta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!